23 Ağustos 2010 Pazartesi

MANTAR SALATASI ( RAMAZAN BEREKETİ ETKİNLİĞİ)





















Sevgili http://mintininmutfagi.blogspot.com beni ramazan bereketi etkinliğine davet etmiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Bu tarifimi etkinliğe gönderiyorum.
İftar menüsü için hazırladığım salatalardan biride mantar salatasıydı. Gayet güzel bir salata, denemenizi öneririm.
1 paket kültür mantarı
1 tane küçük salatalık
3-4 yemek kaşığı mısır
3-4 tane kornişon turşu
8-10 tane yeşil dolmalık zeytin
8-10 dal maydanoz
Limon suyu, zeytin yağı ve tuz
Mantarları dilim dilim çok ince olmayacak şekilde doğrayın. Üzerine 2 su bardağı kadar su ekleyerek mantarları haşlayın. Daha sonra süzgece koyup soğumasını ve süzülmesini bekleyin. Bu arada Bu arada maydonozu ince ince kıyın, saltalık ve turşuyu tavla zarı büyüklüğünde doğrayın. Zeytinide ince dilimler halinde kestikten sonra tüm malzemeyi harmanlayarak üzerine zeytinyağı, limon ve tuz ekleyerek tatlandırın.
AFİYET OLSUN

11 yorum :

  1. ellerinize sağlık.muhteşem bir görüntü.hayırlı iftarlar

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Serpil. Masa süperdi zaten:)

    YanıtlaSil
  3. değişik ve lezzetli gözüken bir salata ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. merhaba arkadaşım masa harika görünüyor ellerinize sağlık hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. ımmm bayılırım bizde çok sevilir bu salata misafirlerimede sık sık yaparım bunu ,görüntü muhteşem canım çekti doğrusu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürediyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. TEŞEKKÜR EDİYORUM SERPİLCİĞİM ANLAYIŞIN İÇİN.İANANILMAZ YOĞUN GEÇİYOR TARİFİ ALIP KAÇIYORSUN RESMEN.:))YARIN SALATAYI YAYINLARIM O ZAMAN CANIM.İYİ GECELER...

    YanıtlaSil
  8. arkadaşım katılımın için teşekkür ediyorum.ellerine sağlık.değişik bir salata olmuş.tarifin yayında.sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok lezzetli görünüyor. Mantarın her çeşidini çok sevdiğim için bu tarifi hemen deneyeceğim.Malesef haşlanmış mısırdan artık çok korkuyorum ama herhalde bu salata da onsuz olmaz değil mi? Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Mısır ayrı bir lezzet veriyor elbette ama istemediğiniz malzemeleri çıkartabilirsiniz. iyi geceler dilerim.

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!