30 Nisan 2010 Cuma

ZEYTİNYAĞLI BAKLA YEMEĞİ


























Kendim her nekadar severek yemesemde eşim ve çocuklarım için alıp pişiriyorum. Eşim de dere otunu sevmediği için ben sadece maydanoz koyuyorum. İşte tarifimiz.
1 kilo bakla
3 tane taze soğan
2 yemek kaşığı salça
2 su bardağı su
Yarım demet maydanoz
4-5 yemek kaşığı zeytinyağ
1 tatlı kaşığı tuz
Baklalar ayıklandıktan sonra sıvı yağda küçük küçük doğranmış taze soğanlar biraz kavrulur. Üzerine salça, baklalar ve tuz ilave edilerek yaklaşık 5 dakika daha kavrulur. 2 su bardağı su ilave edilerek düdüklü tencerede yaklaşık 15 dk. pişirilir. En son kıyılmış maydanozlar ilave edilerek bir kaç kez karıştırılır.
AFİYET OLSUN

3 yorum :

  1. serpilcim,ben senin sunumuna, estetiğine, gösterdiğin özene hayranım:)) şifa olsun, hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü güzel görünüyo:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürederim zeytin. ben malesef bakla yemeğini sevmediğim için sadece pişirici görevini üstlendim. yeme olayına hiç girmedim:((

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!